Tanulmányok

Hogyan szerezzünk pénzt színházunknak?

HOGYAN SZEREZZÜNK PÉNZT SZÍNHÁZUNKNAK? Meghökkentő, de több tucat cikk egyikében sem foglalkoztak a teljesség igényével azzal az alapvető gazdasági témával, melyet egyszerűen így fogalmazhatunk meg:

TOVÁBB OLVASOM »
Színházi arcképek

Babarczy László mesterem

BABARCZY  LÁSZLÓ, MESTEREM 33 bekezdés Laciról Habár a Közgáz Irodalmi Színpadjának már elsős koromtól tagja voltam, mégsem ismertem Babarczy nevét. Így is volt ez 1979

TOVÁBB OLVASOM »
Történet

Tanácsadó voltam

Nincsenek statisztikáim arra vonatkozóan, hogy hányféle tanácsadás létezik  a civil és az üzleti életben, de megkockáztatom, hogy a tanácsadás gyakorisága a  “stratégia” cimszóval vetekszik. Létezik

TOVÁBB OLVASOM »

10. előadás: A színház vezetése

Tehát e bonyolult intézmények élére is olyan kiváló szakemberekre van szükség, akik képesek az egyre bonyolultabb társadalmi és gazdasági körülmények között a társulatot az alapvető

TOVÁBB OLVASOM »

9. előadás: A színház működése

1. Jelen előadásomban a színházak működésével foglalkozom, azzal, hogy a színházi hétköznapokban hogyan szerveződik meg az a céltudatos tevékenység, amelynek eredményeképpen este előadást láthatunk. A

TOVÁBB OLVASOM »

7. előadás: A másik marketing

Ahogy azt a Páholypótszék első kötetében ígértem, a marketing legújabb ágát képviselő, általam másik marketingnek nevezett szakterülettel jelen előadásban foglalkozom. Emlékezzünk vissza, hogy a színházi

TOVÁBB OLVASOM »

6. előadás: A színházi érdekek

1 Szinte valamennyi előadásomban szóba kerültek már az érdek és az érdekeltség kifejezések, anélkül, hogy egyszer is megkíséreltem volna megfogalmazni ezek színházi jellemzőit. Mindez valószínűleg

TOVÁBB OLVASOM »

5. előadás: A színházi marketing

1 Vajon gondolta-e valaki néhány évvel ezelőtt, hogy a költségvetési művész színházakról szóló előadássorozatban külön fejezetet kap a színházi marketing? Nem hiszem. Vajon hitte-e valaki

TOVÁBB OLVASOM »