Már csak négy nap a választásig! Itt az idő, hogy megismerjük a pártok kultúrával kapcsolatos elképzeléseit. Válogatásunkban a pártok nyilvánosságra hozott választási programjaiból idézünk!

Egy egyetemi szakdolgozatban bukkantam rá erre a kitűnő tanulmányra, amely Katona József Színház megrendelésére a hazai színházak online kommunikációs eszközeivel foglalkozik! A 101 odalas munka a legteljesebb összefoglaló, ami Magyarországon készült! Alapmű mindazoknak, akik színházi kommunikációval foglalkoznak!

Első alkalommal fordul elő a szinigazdasag.hu történetében, hogy egy tanulmányt a szerző engedélye nélkül közlünk. Mentségünkre szolgáljon, hogy lassan egy éve keressük az alkotót, de sajnos semmilyen módon sem sikerül elérnünk. A mű azonban olyan eredeti és friss látásmódú, hogy úgy véljük, több jót teszünk nyilvánosságra hozatalával, mint amennyi rosszat az engedély elmaradásával okozunk.

A színigazdaság.hu újabb szenzációs felfedezést tett azzal, hogy 17 év után újra nyilvánosság elé hozza dr. Bolvári-Takács kitűnő művét. A tanulmány rendkívüli alapossággal és témaszeretettel foglalkozik a színházügy szervezeti és jogi vetületével. Mától biztosan pótolhatatlan forrásmunka! 

1996-ban dr. Baán László fővárosi színházi biztos egy tanulmányt rendelt meg dr. Venczel Sándortól a MÁO gazdasági igazgatójától. A mű többek között tartalmazza a Költségvetési Szerződés-re vonatkozó javaslatot. Szerkesztőségünknek sikerült megszerezni a főváros és színházai közti viszonyt rögzítő Szerződés-tervezetet.

A szegedi Kövér Béla Bábszínház (alapítva 1946) igazgatója egy igazi unikummal ajándékozza meg a szinigazdasag.hu olvasóit. A Balanced Scorecard (BSc a kiegyensúlyozott stratégiai mutatószámrendzser) színházi alkalmazásának lehetőségeivel ismerteti meg az érdeklődőket.

A Corvinuson frissen végzett Veres Nórát csak nehezen tudtam rávenni, hogy nyilvánosság elé bocsássa munkáját. Pedig műve egyedülállóan izgalmas és praktikus dolgozat, amely olyan máig feldogozatlan témával foglalkozik, mint a budapesti színházak online marketing használata. Kötelező olvasmány mindazoknak, akik színházi marketinggel foglalkoznak vagy szeretnének foglalkozni.

Rendkívüli, alig-alig megköszönhető lehetőséghez jutott a szinigazdasag.hu: Dr. Kandikó József a magyarországi marketing apostola és nagymestere, nekem egyik legkedvesebb tanárom, honlapunknak adta tanulmánya elsőközlési jogát! Dr. Kandikó a közgazdaságtudományok kandidátusa, főiskolai tanár, tanszékvezető, a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája volt rektora, a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke.