A fõvárosi színházi rendszer a piac felõl nézve homogén (a nézõt nem érdekli, hogy ki a tulajdonosa, mi a mûködési formája, stb. a színháznak, ahova jegyet vált), fenntartói oldalról viszont differenciált, s az ebbõl fakadó különbségek nem elhanyagolhatóak.

Mr. Producert már régóta izgatta egy hosszabb indiai körút. Vasárnap délután kertjében, a virágzó cseresznyefa alatt itta idei elsõ sörét, amikor rádöbbent, hogy elmúlt ötven éves. Elhatározta magát, hogy megteremti a szükséges pénzt és elutazik álmai földjére. Mivel már három évtizede színházban dolgozott, így egy új és sikeres produkción kezdte el törni a fejét.

Mr. Producer úgy érezte, tud olyan produkciót menedzselni, amely eléri a 84 elõadást. Aztán nincs más hátra megveszi a repülõjegyeket és irány India. Elõvette hát kedvenc Nokia mobilját, hogy felhívja néhány Milliárdos Barátját, dobják össze azt a 21 milcsit, amire a premierig szüksége lenne. Elötte még hosszat kortyolt Pilsner Urqueljébõl.  

A Misszióban meghirdetett programunknak megfelelõen feladatunknak tartjuk a színházi témájú egyetemi és fõiskolai záró szakdolgozatok közlését. Elsõ alkalommal Juhász Edit a Szegedi Tudományegyetem végzõs hallgatója diplomamunkáját olvashatják az érdeklõdõk. Éljen a fiatalság!